4 Mayıs 2010 Salı

ATEŞE DALDIK


    Yukarıdaki ateş arılığımda bulunan mangal ateşidir. Zonguldak Arıcılar Birliği olan genel kongresinde sayın Selahattin Başkan’ın isteği ile yönetim kuruluna girdik. Fotoğraf her şeyi anlatıyor,yazıya gerek yok.Dereye ıslanmak için, ateşe yanmak için dalınır.
  Ünlü yazar: "Başarı ve mutluluk bir arada olmaz." diyor. Günün yazısında, başarı istediğini elde etmek, mutluluk elde etiğini sevmektir yazıyor. Arıcılarla deneyimlerimizi paylaşıyoruz. Peteklerin nasıl saklanacağını yazmıştım. Çok güzel sonuçlar aldım. Kabartılmış peteklerde fire vermedim. Arıları bal akımına hazırlamak gerekir. Bizim yörede üretim kovanlarına takviye yapma zamanı. Üretici arkadaşlar ürününüz bol olsun.

1 yorum:

  1. Sayın Kalpaklı yeni göreviniz hayırlı olsun,şahsınızda tüm yönetim ve diğer kurullara başarılar dilerim.Mevsim itibariyle arıların gelişmeleri hızlandı,bizlerde mecburen onlara ayak uydurmak durumundayız.Başarı ve kolaylık dileklerimle.

    YanıtlaSil